2. února 2013

Omlouvám se za "slohové práce"!

Zdravím ty co navštíví můj blog, ale hojnost písma u každého příspěvku je odradí.

Je to jeden z mých problémů Ovšem, že bych dokázala napsat kratší články na daná témata. Problém je, že mi pak pokaždé přijde, že v nich něco chybí. Nemyslím si, že by moje psaní bylo špatné, a možná by vás můj pohled na věc zaujal. Obsah článků dělím do odstavců, a proto si třeba zkuste projít jejich začátky a najít něco, co by vás zaujalo když se vám to opravdu nechce číst celé. (Já se nedivím, většinou mě tolik textu taky odradí, ale snažím se to překonat a číst. Buď jsem příjemně překvapena, nebo dojdu k závěru, že to byla ztráta času.) Pokusím se množství omezit, ale nic neslibuji. Hodně textu = hodně myšlení = hodně úvah = hodně textu = JÁ. 
Takže se vám omlouvám a slibuji, že se budu snažit, abyste na konci těch mých slohovek nelitovali.

                             Omlouvám se, vaše      

                                                                  -A

Žádné komentáře:

Okomentovat