1. února 2013

NEW YEAR 2013

Pro začátek bych vám chtěla popřát hodně štěstí, zdraví, lásky atd. do Nového roku 2013!

Atd. Neumím přát! Vždy když někomu přeji začne to asi takhle: "Tákže..." , pokračuje: "Všechno nejlepší k narozeninám! (svátku, novému roku... to je jedno vždy to probíhá stejně) Hodně štěstí, zdravý, lásky atd. já neumím moc přát takže zkrátka všechno nejlepší!" - a tím to končí! Možná bych to rovnou měla přidat k seznamu novoročních předsevzetí. Naučit se přát.

Když už mluvím o novoročních předsevzetích. Píšete si je? Já si je sice napsala, jenom pár, ale neberu je moc vážně a to z jediného důvodu. Stejně je nikdy nedodržím. Samozřejmě, první měsíc se snažím a pak řeknu že to stejně nezvládnu a papír se seznamem zmuchlám a hodím do koše.

Dnes je 1.2. - první měsíc nového roku už je za námi! A dokonce se mi dařilo mé novoroční předsevzetí i dodržovat. No předsevzetí, spíš cíle. Udělala jsem si totiž ještě po silvestrovské půlnoci takovou malou teorii o novoročních předsevzetích, ale to třeba až někdy příště. Mohla bych se totiž už konečně dostat k tomu, co vám tu chci celou dobu sdělit.

Začíná už sice druhý měsíc tohoto roku, ale já si (jako obvykle s "malým" zpožděním) dovolím začít takhle:
Je tu Nový rok, a s ním jsem se rozhodla pro nový začátek. Minulý rok byl úžasný! Ale asi jsem měla hodně štěstí protože byl zároveň nekotrolovatelný. Všechno mi tak nějak vycházelo aniž bych se o to musela zajímat. Samozřejmě to neberte do slova, zase takový šťastlivec nejsem. A už po tomto prvním měsíci vidím, že tento rok mi přichystal pěkně strmou cestičku k tomu dalšímu.

Nový rok nezačal moc dobře, takže jsem se rozhodla se sebou něco udělat. A začnu právě tímto - nemám zase tolik problémů, jako spíš "problémů" a ono zatěžovat s nimi kamarádky není zrovna nejlepší nápad. Hlavně když nečekám na jejich radu a rovnou se nad nimi sama zamýšlím. Proto jsem se rozhodla svoje "myšlenky a zamyšlení" psát sem. Nepřestanu přidávat fotky - naopak se budu snažit víc fotit. Nová tvář blogu je samozřejmostí k tomuto mému novému začátku, takže se jí pokusím vymyslet a publikovat do dnešní půlnoci.

V současné době můj blog moc lidí nenavštěvuje, (popravdě tu není moc co navštěvovat) a pokud se to v budoucnu změní nevadí mi to. Nebudu jedna z těch, co tu bude psát absolutně všechno co se jí stalo. Tohle nemá být on-line deníček. Jenom se tu občas podělím o svoje myšlenkové pochody k některým situacím.

Pro zatím se tedy loučím a - "Nenechte se zdebtat!" - občas to jde těžko! :))

                                                                                                                                 - A

Žádné komentáře:

Okomentovat