8. října 2011

Last week, violin, school.....

Zdravím a hned se omlouvám za tak dlouhé odmlčení :( Neříkám že jsem neměla čas, (toho jsem měla dost) ale opravdu hodně se mi sekal net a nešli mi nahrát fotky. Takže bych měla nějak shrnout co se dělo za ty dva týdny. Když si člověk vezme k nám do třídy šátek, nedopadne to dobře. Většinou to končí dvěma lidma svázanýma k sobě (obr. 1). Tento pátek jsme měli den účesů (na který jsem nakonec nedorazila, protože mi ujel autobus :D a to dvakrát po sobě), inspirovala jsem se Lady Gagou a "udělala" si mašličku (obr. 2). Taky jsem se setkala na houslích se sympatickým klukem. Měla jsem zase chuť malovat, tak jsem namalovala jeho. V průběhu to vypadalo takhle (obr. 3) a na konci takto (obr. 4). Včera byl opravdu krásný západ slunce (obr. 5). A taková ne-zrovna-zajímavá z dneška (obr. 6). To je dneska všechno a doufám, že začnu příspěvky přidávat trochu častěji.
                                                                                                                 A.

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

Žádné komentáře:

Okomentovat