30. října 2011

Autumn - In Prag

Zase (konečně) moje fotky :)) Po cestě na vlak jsem fotila jak se nám příroda pěkně barví. Mám ráda podzim. Ale jen když svítí sluníčko, když prší.... no.... špatně se fotí! :D (viz. první fotka) Fotky jsou z Prahy. Do konce týdne čekejte ještě nějaké podzimní fotky z mého bydliště na moravě.

                                                                                                        A.

P.S. Nezapomeňte hlasovat!! ;P                                                    

(na konci příspěvku - BONUS)











BONUS
Naučila jsem se skládat Rubikovu kostku. Není to tak těžké, a učit jí skládat mojí spolužačku je zábava. :) Jestli ji máte doma (tu kostku) určitě si to zkuste! :P

1 komentář:

  1. hmmm, to jsou hezké fotky ze zahrady... hodně jsem tam pracovala, mě neošidíš... :o)))

    OdpovědětVymazat